Imall – לראות אותכם בצורה ברורה בכל מקום

תוכן עניינים:

אחת המטרות העיקריות שעומדות בפני כל בית עסק, גדול או קטן, היא לקבל כמה שיותר חשיפה, ולהציג כמה שיותר בולטות ונראות, בפרט מבחינה פיזית בסביבה של עסקים אחרים. הרעיון הוא שעוברים ושבים יוכלו לראות את המקום בצורה ברורה, יתרשמו ממנו, וירצו לבקר בו. הבולטות יכולה לבוא לידי ביטוי בצורות שונות ומגוונות.

אחת הדרכים לייצר נראות ובולטות בשטח, היא באמצעות מסכים דיגיטליים ומתקנים מוארים כמו אלו שמציעה חברת IMALL בקטלוג שלה. מדובר על מגוון רחב של מסכים דיגיטליים ומתקנים מוארים ובולטים שיכולים להתאים לכל בתי העסק ולכל מבנה מסחרי או ציבורי. המסכים משרתים בתי עסק בכל התחומים ובכל הגדלים.

לפני שנסביר כיצד מסכים ומתקנים של IMALL יכולים לשרת את בית העסק שלכם וכיצד תבחרו מסך בצורה נכונה, חשוב להדגיש, הבחירה יכולה להשפיע במובנים שונים על מאפיינים שונים של בית העסק. בין אם זה בעיצוב, בין אם זה בסגנון ובמובנים אפילו על תהליך העבודה ואופי הפרסום של המקום. לכן, חשוב לבחון את האופציות השונות וכיצד לבצע את הבחירה הנכונה.

איך מסכים מוארים ודיגיטליים יכולים לשרת את בית העסק?

ישנן מספר דרכים בעזרתן מסכים ומתקנים מוארים יכולים לשרת את בית העסק.

דרך אחת, המסכים יכולים לשנות את הנראות של בית העסק מבחינה חיצונית. במקום להשתמש בשלט סטנדרטי לפרסום, אפשר להשתמש בשלט מואר, דיגיטלי, מרשים ויפה יותר. זה יוצר אווירה הרבה יותר מיוחדת ומרשימה מאשר שלט מתכת, עץ או שלט מחומר אחר.

דרך שנייה, שלט מואר ודיגיטלי, יכול לשפר את הנראות בתוך העסק עצמו. אפשר להשתמש בפונקציה הזאת בשביל להציג מוצרים ושירותים, בשביל לספק מידע ללקוחות אודות פעולות ופעילויות שונות, אפשר לעשות הרבה מאוד שימושים שיכולים גם לאפשר לעובדים להתפנות ולבצע את עבודתם מבלי שיצטרכו לענות לשאלות וגם לספק ללקוחות חווית קנייה או שהייה במקום, הרבה יותר נעימה ומיוחדת.

דרך שלישית, השלטים יכולים לשמש גם במקומות שאין בהם בהכרח עובדים, כמו למשל חניונים. במקרה כזה, התקנת שלט דיגיטלי חוסך את הצורך לשכור עובדים ולשלם להם.

איך בוחרים מסך בצורה נכונה

בשביל לבחור מסך דיגיטלי ומואר בצורה נכונה, צריך לבצע מספר דברים:

תחילה, יש לאפיין את הצרכים של בית העסק. איזה שלט יכול לעזור, מה הוא יכול להציג, אילו דברים יכולים וצריכים להיות מוצגים עליו ועוד.

לאחר מכן יש לבחון את המבנה הפיזי של השלט, מה יהיו המידות שלו. זאת על מנת שיהיה אפשר לדעת איפה ניתן להתקין אותו.

בהמשך יהיה צורך ללמוד איך להפעיל אותו ולהחליט האם הוא יפעל כל הזמן, 24/7, רק בשעות שבית העסק עובד או להבדיל, בשעות שהוא סגור ורוצים להבליט את מיקומו ונוכחותו במרחב.

מסך לד

כתבות נוספות

ריהוט גן

ריהוט גן מודרני: טרנדים חמים לשדרוג החצר שלך

דמיינו שאתם הופכים את החצר שלכם למקלט חיצוני עוצר נשימה, מקום שבו סגנון פוגש נוחות, וכל פריט מספר סיפור של חדשנות וקיימות. תחום ריהוט החוץ המודרני אינו עוסק רק במילוי חללים; מדובר ביצירת חוויות, זיכרונות והרחבה חלקה של הקסם הפנימי של הבית שלכם לעולם הטבע שבחוץ. בעודנו מביטים מעבר להגדרות המסורתיות וצוללים לתוך עיצובים עכשוויים, חומרים ברי-קיימא ופונקציונליות רב-תכליתית, אנו חושפים מגוון אפשרויות רביצה חדשניות שנועדו לשדרג את מרחב המגורים החיצוני שלכם.

איך למקם שטיח בסלון?

השטיח הוא פריט עיצובי ופונקציונלי כאחד, שיכול להוסיף חמימות, יופי ועניין לסלון. אך מיקום לא נכון עלול לפגוע באסתטיקה של החדר. קחו בחשבון את גודל