כמה עולה הסרת שיער בלייזר?

תוכן עניינים:

הסרת שיער בלייזר הפכה לדבר נפוץ בקרב נשים וגברים כאחד. אנשים רבים שרוצים להסיר את שיער גופם או לדלל אותו מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר. כמה עולה הסרת בלייזר? על כך נרחיב במאמר הבא.

כמה עולה הסרת שיער בלייזר- כיצד מתבצעת הסרת שיער בלייזר?

קיימים  מכשירים שונים בעזרתם ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר. מכשירי הטיפול השונים, למעשה מודדים פרמטרים שונים בעור. לאחר מדידת הפרמטרים השונים, המכשיר שולח אנרגיית אור מיוחדת הנקלטת על ידי הפיגמנט בשערה. אנרגיית האור שנקלטה מומרת לאנרגיית חום שפוגעת בכלי הדם המזינים את זקיקי השערה. בצורה זו, זקיקי השערה נחלשים ומפסיקים לצמוח. פיגמנט השערה הוא אלמנט הכרחי בתהליך הסרת שיער בלייזר, ולכן הטיפול לא רלוונטי עבור אנשים ללא פיגמנט חזק.

כמה עולה הסרת שיער בלייזר- האם הטיפול מתאים לכולם?

כפי שציינו קודם המרכז להסרת שיער בלייזר מתמחה במתן פתרונות הסרת שיער בלייזר וטכניקות שונות, פיגמנט השערה הוא אלמנט הכרחי בתהליך הסרת שיער בלייזר, ולכן הטיפול אינו מתאים לכולם. מלבד, לפיגמנט השערה יש אלמנטים שונים המשפיעים על יעילות הטיפול. הטיפול מבוסס על הניגוד בין צבע השערה לצבע העור. לכן, אם יש לכם שיער בהיר מאוד או עור כהה מאוד, ייתכן שהטיפול לא ישפיע עליכם.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מקרים ספציפיים בהם לא ניתן לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר. אם העור שזוף מידי, אם את בהיריון, בזמן מחלות מסוימות או אם לקחתם אנטיביוטיקה. כל אלה, משפיעים על הגוף ולא מאפשרים ביצוע הסרת שיער בלייזר.

כמה עולה הסרת שיער בלייזר– האם יש תופעות לוואי?

בדרך כלל תופעות הלוואי אינן משמעותיות וחולפות תוך מספר שעות. בדרך כלל לאחר הטיפול העור יהיה מעט אדמומי וחם. קיימים מקרים בהם האזור המטופל יכול להתנפח מעט. במקרים חמורים יותר תופעות הלוואי יהיו כוויות או תופעות פיגמנטציה שונות.

כמה עולה הסרת שיער בלייזר- באילו אזורים מסירים את השיער?

בעבר, היו מסירים שיער בלייזר רק באזורים מסוימים. אך כיום, ניתן להסיר שיער בלייזר מכלל אזורי הגוף כולל הפנים, בהתאם לצבע השערה וצבע העור. כלומר תוכלו לבחור בכל מקום שתרצו ללא הגבלה של מכון הלייזר. כמובן שקיימים אזורים נפוצים יותר אצל נשים ואזורים נפוצים יותר אצל גברים.

אצל נשים האזורים הנפוצים יהיו בדרך כלל אזור הרגליים, הידיים, בית השחי והמפשעות. אצל גברים לעומת זאת, האזורים הנפוצים יהיו בדרך כלל אזור החזה, הבטן, הגב והמפשעות.

כמה עולה הסרת שיער בלייזר- מה המחירים?

למעשה, אין מחיר קבוע להסרת שיער בלייזר, שכן, המחירים משתנים בהתאם לאזורים השונים. המחיר של הסרת שיער בבית השחי לדוגמא, יעלה פחות באופן משמעותי מהסרת שיער באזור הרגליים. הרגליים הן אזור גדול יותר מאזור בית השחי שמצריך זמן עבודה רב יותר. לכן, המחירים משתנים בהתאם לאזור המטופל. המחיר הממוצע נע בין 50 שקלים ועד 300 שקלים, בהתאם לאזור המטופל. כמובן שכל מכון לייזר מציע מחירים שונים ומבצעים שונים לכן מומלץ להתעדכן במכוני הלייזר השונים.

כתבות נוספות

ריהוט גן

ריהוט גן מודרני: טרנדים חמים לשדרוג החצר שלך

דמיינו שאתם הופכים את החצר שלכם למקלט חיצוני עוצר נשימה, מקום שבו סגנון פוגש נוחות, וכל פריט מספר סיפור של חדשנות וקיימות. תחום ריהוט החוץ המודרני אינו עוסק רק במילוי חללים; מדובר ביצירת חוויות, זיכרונות והרחבה חלקה של הקסם הפנימי של הבית שלכם לעולם הטבע שבחוץ. בעודנו מביטים מעבר להגדרות המסורתיות וצוללים לתוך עיצובים עכשוויים, חומרים ברי-קיימא ופונקציונליות רב-תכליתית, אנו חושפים מגוון אפשרויות רביצה חדשניות שנועדו לשדרג את מרחב המגורים החיצוני שלכם.

איך למקם שטיח בסלון?

השטיח הוא פריט עיצובי ופונקציונלי כאחד, שיכול להוסיף חמימות, יופי ועניין לסלון. אך מיקום לא נכון עלול לפגוע באסתטיקה של החדר. קחו בחשבון את גודל

מטבח

חדשנות בבית: הגאדג'טים שיהפכו כל מטבח למתקדם ומאורגן

מטבחים נחשבים לעתים קרובות ללב הבית, מקום לא רק לבישול ארוחות אלא גם לטיפוח מערכות יחסים וטיפוח יצירתיות. עם ההתקדמות המהירה של הטכנולוגיה, המטבח המסורתי מתפתח לחלל המצויד בגאדג'טים שאינם עוסקים רק בנוחות, אלא גם בשינוי האופן שבו אנו חווים ומתקשרים עם הסביבה הקולינרית שלנו.