צילום צנרת ביוב עם דן ביוב

תוכן עניינים:

גיליתם נזילה בבית? הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להזמין איש מקצוע שיגלה את מקום הנזילה וממה היא נגרמה. אחת הדרכים לאיתור הנזילה היא צילום צנרת ביוב. ב"דן ביוב" משתמשים בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת לצילום צנרת ביוב.

צילום צנרת ביוב עם דן ביוב- מה השלבים לצילום הצנרת?

יש דרכים שונות לצלם את צנרת הביוב, אך הנפוצה ביותר היא שימוש בסיב אופטי. תהליך צילום צנרת ביוב על ידי סיב אופטי מצריך שלושה שלבים עיקריים-

  • שלב ההכנה- בשלב זה למעשה מכינים הכל לפני צילום צנרת את צנרת הביוב להחדרת המצלמה. מה זה אומר להכין את הצנרת? במקרה שיש סתימה בצנרת יש לפתוח אותה ובמקרה של הצפה יש לשאוב את צנרת הביוב. הסיבה לכך שיש להכין את צנרת הביוב היא שהסיב האופטי דק מאוד ועדין. אם לא נפתח את הסתימה הסיב האופטי לא יצליח להתקדם לאורך הצנרת ולא יצליח לצלם אותה. במקרה של הצפה, הסיב האופטי לא יצליח לצלם את הצנרת באופן ברור. קחו בחשבון כי במקרים רבים עבודת ההכנה תעשה על ידי אינסטלטור ולא על ידי מאתר הנזילות שהגיע לצלם את הצנרת.
  • שלב החדרת הסיב האופטי- לאחר שעבודת ההכנה הסתיימה, מאתר הנזילות יחדיר את הסיב האופטי לצנרת הביוב. הסיב האופטי יתקדם לאורך הצנרת וישדר את התמונה למכשיר מתאים. השידור יחשוף את הליקויים בצנרת הביוב והיכן הם נמצאים.
  • שלב הפקת הדו"ח- לאחר שגילינו את מקור הבעיה והיכן היא נמצאת, על מאתר הנזילות להפיק דו"ח. הדו"ח צריך לכלול את כלל הממצאים וכיצד יש לטפל בהם. שימו לב כי הדו"ח כולל את הפרטים הבאים- תיאור המבנה בו בוצע צילום הצנרת, תיאור הבדיקה שנעשתה, תיאור מצב קווי הביוב, תיאור הליקויים, תמונות של הצילום שנעשה והמלצות לתיקון הליקויים. הדו"ח יגיע בעותק קשיח ומומלץ לבקשו גם בעותק דיגיטלי.

צילום צנרת ביוב עם דן ביוב- מתי יש לצלם את צנרת הביוב?

נזילות חוזרות

במידה ויש אצלכם נזילות חוזרות, הדבר מעיד על ליקוי בצנרת הביוב. במקרה כזה, מומלץ לבצע צילום של צנרת הביוב על מנת למצוא את מקור הבעיה ולדעת כיצד מומלץ לטפל בה.

טרם רכישת דירה

כאשר רוכשים דירה, מומלץ לבצע צילום של צנרת הביוב. הסיבה לכך היא שכאשר רוכשים דירה ויש בצנרת הביוב תקלות, אתם תצטרכו להתמודד איתן ולטפל בהן. לכן, טרם רכישת דירה, מומלץ לבצע צילום צנרת ביוב ולוודא שהצנרת תקינה. במיוחד כאשר מדובר בדירה ישנה.

טופס 4

טופס 4 עם המרכז לטפסי 4 למעשה מהווה אישור על בית או בניין כי הם ראויים למגורים. אחת ההוכחות הנחוצות לקבלת האישור היא הוכחה שצנרת הביוב תקינה. במקרה כזה, יהיה עליכם לבצע צילום של צנרת הביוב ולצרף את הדו"ח המתקבל לטופס. הדו"ח למעשה מוכיח את תקינות הצנרת.

צילום צנרת ביוב עם דן ביוב יאפשר לכם את גילוי הבעיה במהירות וביעילות. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.  

כתבות נוספות

ריהוט גן

ריהוט גן מודרני: טרנדים חמים לשדרוג החצר שלך

דמיינו שאתם הופכים את החצר שלכם למקלט חיצוני עוצר נשימה, מקום שבו סגנון פוגש נוחות, וכל פריט מספר סיפור של חדשנות וקיימות. תחום ריהוט החוץ המודרני אינו עוסק רק במילוי חללים; מדובר ביצירת חוויות, זיכרונות והרחבה חלקה של הקסם הפנימי של הבית שלכם לעולם הטבע שבחוץ. בעודנו מביטים מעבר להגדרות המסורתיות וצוללים לתוך עיצובים עכשוויים, חומרים ברי-קיימא ופונקציונליות רב-תכליתית, אנו חושפים מגוון אפשרויות רביצה חדשניות שנועדו לשדרג את מרחב המגורים החיצוני שלכם.

איך למקם שטיח בסלון?

השטיח הוא פריט עיצובי ופונקציונלי כאחד, שיכול להוסיף חמימות, יופי ועניין לסלון. אך מיקום לא נכון עלול לפגוע באסתטיקה של החדר. קחו בחשבון את גודל

מטבח

חדשנות בבית: הגאדג'טים שיהפכו כל מטבח למתקדם ומאורגן

מטבחים נחשבים לעתים קרובות ללב הבית, מקום לא רק לבישול ארוחות אלא גם לטיפוח מערכות יחסים וטיפוח יצירתיות. עם ההתקדמות המהירה של הטכנולוגיה, המטבח המסורתי מתפתח לחלל המצויד בגאדג'טים שאינם עוסקים רק בנוחות, אלא גם בשינוי האופן שבו אנו חווים ומתקשרים עם הסביבה הקולינרית שלנו.