בניית גדר זכוכית לבריכה

תוכן עניינים:

רבים בוחרים להתקין בריכת שחייה בביתם. אין ספק כי מדובר על הדבר האולטימטיבי בחודשי הקיץ החמים. יחד עם זאת, אם בביתכם יש ילדים קטנים או אם אתם מעוניינים להשוות לבריכה מראה של מתחם דקורטיבי ומרשים, אין ספק כי כדאי מאוד להתקין גדר סביבה. גדר זכוכית לבריכה מהווה כיום את הגדר הטובה ביותר והדקורטיבית ביותר לכל בריכה ביתית, יחד עם זאת, חשוב מאוד לבחור אותה בצורה נכונה, על מנת שהיא תענה על מטרותיה בצורה הטובה ביותר.

חשוב מאוד לזכור כי לגדר סביב בריכה יש תפקיד חשוב מאוד ובמיוחד כאשר יש ילדים קטנים בבית. הגדר היא זאת שמונעת מהילדים גישה חופשית לבריכה וכך היא יכולה למנוע למעשה אסונות. ילדים ללא השגחה שמתקרבים לבריכה יכולים ליפול ולטבוע. על כן, יש חשיבות רבה להתאמת גדר איכותית סביב כל בריכה ובמיוחד בבית שבו מתגוררים גם ילדים קטנים.

 

סוגי גדרות לבריכה

כאשר רוצים לבחור גדר לבריכה, חשוב מאוד לחשוב מראש מה יהיה התפקיד העיקרי של הגדר. כיום ניתן למצוא לא מעט סוגי גידור לבריכות וחשוב לדעת שלכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו. גידור בריכה רב תכליתי אמור לספק בטיחות בד בבד לאפשר לכם ליהנות ממראה מעוצב ודקורטיבי של הבריכה.

בין סוגי הגדרות שניתן למצוא כיום הם: גדרות אלומיניום או מעקות רשת אשר ידועות כגדרות בטוחות מאוד, אך רק בתנאי שהגובה שלהן יהיה מטר אחד לפחות. יחד עם זאת לא תמיד הגדרות הללו מעניקות את המראה המעוצב הנדרש לדיירי הבית. סוג נוסף של גדרות לבריכה הן גדרות עץ. הגדרות הללו צריכות להיות עשויות רק מעץ מאיכות גבוהה שכן, עץ באיכות לא גבוהה שבא במגע עם מים יכול להינזק. כמו כן, חשוב מאוד לבחור בעץ עמיד וחזק שכן, לא פעם גדרות עץ נוטות להיות לא מספיק עמידות וחזקות. סוג נוסף של גדרות הן גדרות אבן שמספקות פתרון בטיחותי יעיל מאוד, יחד עם זאת, לא מעט אנשים אינם מתחברים למראה האבן סביב הבריכה שלהם. גדרות זכוכית מהוות כיום את הפתרון האידיאלי עבור בריכות הן מבחינת הבטיחות שהן מציעות, העמידות והיציבות והן מבחינת הדקורטיביות שהן מעניקות לכל בריכה שהן מקיפות אותה

 

מה חשוב לדעת על התקנת גדר זכוכית לבריכה?

התקנת גדר זכוכית לבריכה אינה מגבילה את האפשרויות של עיצוב כל בריכה ולא משנה אם היא קטנה או מעוגלת. גדר זאת יכולה להתאים לכל גודל ולכל סוג של בריכה הן כדי לתחום גבולות והן כדי ליצור חציצה. צורת העיצוב של הגדר תהיה בהתאם לצרכים של כל לקוח. הגדר לא מהווה מטרד ויזואלי כלשהו ולא מסתירה את הנוף. היא מציעה מראה מרשים ואלגנטי לכל בית שיש בו בריכה פרטית.

חשוב לדעת כי הזכוכית שמשתמשים בה עבור התקנת הגדרות סביב בריכות היא חומר חזק אשר מחזקים אותו עוד בכדי שיעמוד בכל תקני הבטיחות הנדרשים. מעבר לכך מוסיפים לזכוכית זאת עוד תוספות שמבטיחות שאם חלילה היא תתנפץ היא לא תתרסק לאלפי שברים אלא רק לחתיכות גדולות או שהיא תישאר כלואה בין יריעות שקופות שמחזיקות אותה.

זכוכית היא חומר אידיאלי להתקנה בסביבת מים וזאת בשל העובדה של לנקות ולתחזק אותה ושום חומר כימי לא פוגע בה. המראה הנקי של הזכוכית מוסיף אלגנטיות ויוקרה לבריכה בקלות וללא עלויות מיוחדות.

חשוב לדעת כי גדר זכוכית לבריכה יכולה להיות נטועה גם בתוך בטון או בבריכה עצמה. ליתר נוחות ניתן להוסיף מאחזים שונים כדי להגביר את היציבות והפונקציונאליות של הגדר.

נכתב בשיתוף חברת "ספיר בריכות שחייה" http://www.sapirpools.com/

כתבות נוספות

ריהוט גן

ריהוט גן מודרני: טרנדים חמים לשדרוג החצר שלך

דמיינו שאתם הופכים את החצר שלכם למקלט חיצוני עוצר נשימה, מקום שבו סגנון פוגש נוחות, וכל פריט מספר סיפור של חדשנות וקיימות. תחום ריהוט החוץ המודרני אינו עוסק רק במילוי חללים; מדובר ביצירת חוויות, זיכרונות והרחבה חלקה של הקסם הפנימי של הבית שלכם לעולם הטבע שבחוץ. בעודנו מביטים מעבר להגדרות המסורתיות וצוללים לתוך עיצובים עכשוויים, חומרים ברי-קיימא ופונקציונליות רב-תכליתית, אנו חושפים מגוון אפשרויות רביצה חדשניות שנועדו לשדרג את מרחב המגורים החיצוני שלכם.

איך למקם שטיח בסלון?

השטיח הוא פריט עיצובי ופונקציונלי כאחד, שיכול להוסיף חמימות, יופי ועניין לסלון. אך מיקום לא נכון עלול לפגוע באסתטיקה של החדר. קחו בחשבון את גודל