מודעות פייסבוק בנדל"ן בשנת 2022: 6 סוגי מודעות שעובדות

תוכן עניינים:

מודעות פייסבוק בתחום הנדל"ן הן חלק הכרחי מאסטרטגיית השיווק של כל סוכן. עם למעלה מ-1.8 מיליארד אנשים שמשתמשים בפייסבוק מדי חודש, אתה מפסיד קהל פוטנציאלי עצום אם אתה לא מפרסם בפלטפורמה.

לא בטוחים מאיפה להתחיל? אל תדאג, אנחנו מכוסים אותך. בפוסט זה בבלוג, נראה לך שישה סוגים של מודעות פייסבוק נדל"ן שמשיגות תוצאות. עד שתסיים לקרוא, יהיה לך את כל המידע שאתה צריך כדי ליצור מודעות שמייצרות לידים ולסגור עסקאות.

1. מודעות הערכת ערך בית

אחד מהסוגים היעילים ביותר של מודעות נדל"ן בפייסבוק הן מודעות הערכת שווי בית. מודעות אלו מכילות בדרך כלל כותרת כמו "מה שווה הבית שלך?" או "קבל הערכת שווי בית בחינם".

 

2. מודעות רק רשומות/רק נמכרו

סוג נוסף של מודעת נדל"ן בפייסבוק היא המודעה הרשומה/נמכרה זה עתה. כפי שהשם מרמז, מודעות אלו מאפשרות לתחום ההשפעה שלך לדעת על רישומים חדשים או מכירות אחרונות.

 

3. מודעות בית פתוח

מודעות בית פתוח דומות למודעות שרק רשומות/נמכרו זה עתה, אבל הן מקדמות במיוחד בתים פתוחים במקום רישומים חדשים או מכירות אחרונות.

 

4. מודעות זרקור שכונתיות

מודעות זרקור בשכונה הן דרך מצוינת למשוך קונים ומוכרים שעשויים להיות מעוניינים לעבור לשכונה מסוימת שאתה משרת בה.

 

5. מודעות מחשבון משכנתא

מודעות מחשבון משכנתא נועדו לעזור לרוכשי דירות להעריך את תשלומי המשכנתא החודשיים שלהם. כדי ליצור אחת מהמודעות הללו, כל מה שאתה צריך הוא ווידג'ט של מחשבון משכנתא ותמונה מושכת את העין.

 

6. מודעות מבוא לסוכן

לבסוף, מודעות היכרות עם סוכנים הן דרך מצוינת להגביר את המודעות למותג ולהגדיל את תחום ההשפעה שלך (SOI). מודעות אלו מכילות בדרך כלל תמונת ראש יחד עם מידע על הרקע המקצועי והניסיון שלך בתעשייה.

 

טעויות נפוצות בפרסום נדל"ן בפייסבוק

כעת, כשאתה יודע אילו סוגי מודעות עובדים, הגיע הזמן ללמוד על כמה טעויות נפוצות שסוכנים עושים בעת הפעלת מודעות נדל"ן בפייסבוק. הימנעות מטעויות אלו תעזור לך להשיג תוצאות טובות יותר ממסעות הפרסום שלך.

1. אין קריאה ברורה לפעולה (CTA)

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שסוכנים עושים היא אי הכללת קריאה לפעולה ברורה (CTA) במודעות שלהם. CTA הוא פשוט הוראה שאומרת לצופה מה עליו לעשות הלאה.

לדוגמה, אם אתה מפעיל מודעת הערכת ערך בית עבור דירות בפרדס חנה, הקריאה לפעולה שלך עשויה להיות "דירות מדהימות להשכרה בבנימינה – לחץ כאן". הכללת קריאה לפעולה במודעה שלך תעזור להגדיל את שיעורי הקליקים ולהוביל ליותר המרות.

 

2. לא מכוונים לקהל הנכון

טעות נפוצה נוספת שסוכנים עושים היא אי מיקוד לקהל הנכון עם המודעות שלהם. כאשר אתה יוצר מודעה, יש לך אפשרות למקד לקהל מסוים על סמך תחומי עניין, נתונים דמוגרפיים ואפילו מיקום.

לדוגמה, אם אתה מנסה להגיע לרוכשי דירות בפעם הראשונה, ייתכן שתרצה למקד לאנשים שמתגוררים באזור מסוים ושהביעו עניין בנושאים כמו "קניית בית" או "בעלות בתים".

 

3. לא מודדים תוצאות

לבסוף, טעות נוספת שסוכנים עושים היא לא למדוד את תוצאות המודעות שלהם. פייסבוק מספקת שפע של נתונים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לעקוב אחר הביצועים של מסעות הפרסום שלך.

על ידי התבוננות בנתונים אלו, תוכל לראות כמה אנשים צפו במודעה שלך, לחצו על המודעה שלך ואפילו המירו ללידים. מידע זה חיוני כדי להבין מה עובד ומה לא עובד עם מודעות הנדל"ן שלך בפייסבוק.

 

סיכום:

 אם אתה עדיין לא משתמש במודעות פייסבוק נדל"ן כחלק מאסטרטגיית השיווק שלך, זה הזמן להתחיל. על ידי שימוש באחד או יותר מששת סוגי המודעות שתארנו למעלה, תוכל ליצור לידים, לסגור עסקאות נוספות ולהגדיל את העסק שלך בשנת 2021 ואילך!

כתבות נוספות

ריהוט גן

ריהוט גן מודרני: טרנדים חמים לשדרוג החצר שלך

דמיינו שאתם הופכים את החצר שלכם למקלט חיצוני עוצר נשימה, מקום שבו סגנון פוגש נוחות, וכל פריט מספר סיפור של חדשנות וקיימות. תחום ריהוט החוץ המודרני אינו עוסק רק במילוי חללים; מדובר ביצירת חוויות, זיכרונות והרחבה חלקה של הקסם הפנימי של הבית שלכם לעולם הטבע שבחוץ. בעודנו מביטים מעבר להגדרות המסורתיות וצוללים לתוך עיצובים עכשוויים, חומרים ברי-קיימא ופונקציונליות רב-תכליתית, אנו חושפים מגוון אפשרויות רביצה חדשניות שנועדו לשדרג את מרחב המגורים החיצוני שלכם.

איך למקם שטיח בסלון?

השטיח הוא פריט עיצובי ופונקציונלי כאחד, שיכול להוסיף חמימות, יופי ועניין לסלון. אך מיקום לא נכון עלול לפגוע באסתטיקה של החדר. קחו בחשבון את גודל

מטבח

חדשנות בבית: הגאדג'טים שיהפכו כל מטבח למתקדם ומאורגן

מטבחים נחשבים לעתים קרובות ללב הבית, מקום לא רק לבישול ארוחות אלא גם לטיפוח מערכות יחסים וטיפוח יצירתיות. עם ההתקדמות המהירה של הטכנולוגיה, המטבח המסורתי מתפתח לחלל המצויד בגאדג'טים שאינם עוסקים רק בנוחות, אלא גם בשינוי האופן שבו אנו חווים ומתקשרים עם הסביבה הקולינרית שלנו.