הבחירה של כלבי העיר

תוכן עניינים:

כלב בעיר נהנה מבית חם, בעלים אוהב, גינות כלבים מאובזרות ומפגש עם חברים על ארבע רבים. אולם חיי העיר אינם באים בטבעיות לכלבים ומעלים את הפוטנציאל שלהם לסבול מעודף משקל בשל פעילות גופנית פחותה יותר, זיהומים שונים ומתח שנובע מהרעש והקצב של העיר. בתנאים האלו הכלב העירוני זקוק לתזונה מותאמת שתספק את הוויטמינים הנחוצים על מנת לשמור על איכות החיים והחיוניות שלו.

השתנות סביבת החיים של חיות המחמד ומיעוט שטחים טבעיים לטובת הרחבת השטחים העירוניים שרחוקים מהסביבה שחיות המחמד זקוקות לה העלתה את המודעות והביאה איתה התפתחויות בייצור ציוד לבעלי חיים ושינויים בתזונה שמאפשרים להם להתמודד עם המציאות השונה.

אורבן צ'ויס לכלב שם לו למטרה לספק צרכים אלה לחיות העיר. ייצור המזון של אורבן צ'ויס לכלב מזון מבוסס על שלושה כללים:

  • שמירה על משקל תקין באמצעות איזון חלבונים שומנים, פחמימות וסיבים תזונתיים
  • הפחתת מתחים על ידי העשרת המזון בפרוביוטיקה וצמחי מרפא
  • שמירה על בריאות העור, הפרווה וכפות הרגליים הרגישות של הכלבים מזיהומים, מזיקים ושחיקה של הכפות ממשטחי האספלט התופסים שטח נכבד מהעיר וזאת על ידי שימוש באבץ, חומצות שומן, צמחי מרפא וכורכום.

בדרך הביתה עוצרים בהרצליה

שכונות שקטות, פארקים, גינות כלבים וכמובן חופים יפהפיים ומתוחזקים מציעים אפשרויות בילוי רבות לכלבי העיר ולכן אין זה פלא שרבים מתושבי העיר בוחרים בגידול כלב.

בעיר הרצליה חיים למעלה ממאה אלף תושבים. אולם היא גם נחשבת לציר מרכזי שמחבר בין ערי השרון ומרכז הארץ ובכך מהווה עבור מאות אלפי אנשים מוקד מרכזי לקניות, בילוי ותעסוקה.

בעלי חיות מחמד רבים מחפשים חנות ציוד לבעלי חיים בהרצליה שתספק להם את מכלול הצרכים לחיית המחמד שלהם במקום אחד ותציע להם את התזונה הציוד והמוצרים המותאמים ספציפית לחיית המחמד שלהם ובמקביל תאפשר גם משלוחים שיחסכו התעכבויות בפקקי העיר והיסחבות עם ציוד ומזון לבעלי חיים.

אנימל שופ מציעה מגוון מותגים איכותיים של מזון, ציוד ואביזרים ולקבל ייעוץ אישי כיצד להשיג את הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלך.

כתבות נוספות

מכונת כביסה

השכרת מכונת כביסה: כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים

יציאה למסע של השכרת מכונת כביסה אולי נראית פשוטה במבט ראשון, אבל יש עומק מפתיע בנוחות המודרנית הזו שראוי למבט מקרוב. קשה להתעלם מהפיתוי של חופש מהתחייבויות ארוכות טווח ומעלויות רכישה מראש, במיוחד כאשר אורח החיים שלך דורש גמישות. בין אם אתם מנווטים בין סידורי מגורים זמניים, שוקלים ניהול בית חסכוני או פשוט בוחנים דרכים חדשות לייעול מטלות היומיום, השכרת מכונת כביסה יכולה להיות התשובה המעשית לחידת הכביסה שלכם.