שמעתם על שיש דקטון?

תוכן עניינים:

כל חברת שיש מומלצת תמליץ על שיש דקטון.

יתרונות וחסרונות של משטחי דקטון

משטחים אולטרה קומפקטיים של דקטון עומדים היטב בתחרות עם יתרונות רבים ומעט חסרונות, אך אבוי, שום משטח עבודה אינו מושלם.

דקטון: הטוב ביותר במטבח הישראלי

עמידות ברמת סופר על

משטחי דקטון עמידים במיוחד. עמידות ברמת סופר על. חבטו אותם, פרסו עליהם גזר, לחם או כל מאכל אחר, שבו עליהם – הם יחזיקו מעמד. כמובן שגם חומרים אחרים כוללים עמידות זו. אבל המפתח כאן הוא שאותם חומרים אחרים (גרניט, שיש, קוורץ וכו ') יכולים להכתים וזקוקים לאיטום או יכולים לטשטש כתמים  ולא להעלים אותם (קוורץ) ממזונות ומוצרים מסוימים. דקטון לא יכתים ולוחות שיש הדקטון עמידים מאוד גם בפני סדקים.

חסין חום חזק

לא רבים חומרי השיש יכולים להתגאות בעמידה בחום רובם פשוט עמידים בחום אבל עם משטחי דקטון, אתה יכול בעצם להדליק אותם באש מכיוון שהם סובלניים אפילו לטמפרטורות החמות הקיצוניות ביותר.

שיש דקטון – גדלי הלוחות גדולים

שלא כמו חומרי משטחים אחרים, משטחי שיש דקטון נמכרים בלוחות גדולים למדי: 320 ס"מ x 144 ס"מ (~ 126 "x 56"). משמעות הדבר היא שהם בדרך כלל גדולים מספיק כדי לכסות את כל שטח השיש שלך מבלי לדרוש תפר. התוצאה היא מראה מלוטש ונקי יותר. מראה מושלם במטבח שיש דקטון

צבע גוף מלא זמין

כשמוסיפים פיגמנטים צבעוניים לחומרי הגלם שנכנסים ליצירת דקטון, הצבע עובר עד הסוף. אז, אם המשטחים שלך לעשות שבב, השבב יהיה באותו הצבע כמו משטח השיש, ואת התיקון לא יהיה יותר מדי בולט. עם זאת, התבנית אינה עוברת לגוף מלא, ולכן ניתן יהיה להבחין בשבבים בתוך תבנית.

מושלם עבור יישומים פנימיים וחיצוניים

מתאים גם לחוץ וגם לתוך הבית. מתאים תמיד. גם במזג אוויר חם וגם בימי גשם. בניגוד למשטחי קוורץ, ניתן להתקין את דקטון כמשטחי חוץ . זה נכון גם באקלים קפוא. משטחי דקטון לא ייסדקו או ישברו בגלל אפילו הטמפרטורות הקפואות או החמות ביותר.

כתבות נוספות

ריהוט גן

ריהוט גן מודרני: טרנדים חמים לשדרוג החצר שלך

דמיינו שאתם הופכים את החצר שלכם למקלט חיצוני עוצר נשימה, מקום שבו סגנון פוגש נוחות, וכל פריט מספר סיפור של חדשנות וקיימות. תחום ריהוט החוץ המודרני אינו עוסק רק במילוי חללים; מדובר ביצירת חוויות, זיכרונות והרחבה חלקה של הקסם הפנימי של הבית שלכם לעולם הטבע שבחוץ. בעודנו מביטים מעבר להגדרות המסורתיות וצוללים לתוך עיצובים עכשוויים, חומרים ברי-קיימא ופונקציונליות רב-תכליתית, אנו חושפים מגוון אפשרויות רביצה חדשניות שנועדו לשדרג את מרחב המגורים החיצוני שלכם.

איך למקם שטיח בסלון?

השטיח הוא פריט עיצובי ופונקציונלי כאחד, שיכול להוסיף חמימות, יופי ועניין לסלון. אך מיקום לא נכון עלול לפגוע באסתטיקה של החדר. קחו בחשבון את גודל

מטבח

חדשנות בבית: הגאדג'טים שיהפכו כל מטבח למתקדם ומאורגן

מטבחים נחשבים לעתים קרובות ללב הבית, מקום לא רק לבישול ארוחות אלא גם לטיפוח מערכות יחסים וטיפוח יצירתיות. עם ההתקדמות המהירה של הטכנולוגיה, המטבח המסורתי מתפתח לחלל המצויד בגאדג'טים שאינם עוסקים רק בנוחות, אלא גם בשינוי האופן שבו אנו חווים ומתקשרים עם הסביבה הקולינרית שלנו.