סטארט- אפ חדש לוח דרושים לעבודה מהבית בכל תחום

תוכן עניינים:

אם לפני עידן הקורונה שפקד אותנו ברוב צער כמות המשרות הייעודיות לעבודה מהבית הייתה מוגבלת למקצועות ותחומים ספציפיים בלבד, הרי שכעת ולאור המצב הנוכחי לא רק שיותר ויותר מקצועות ועיסוקים עוברים להתנהלות מהבית, עיסוקים ועסקים חדשים נולדים מהבית לגמרי, כמו למשל תופעת היוטיוברים שסחפה את הרשת וגם את הציבור, אז מה אתם צריכים לדעת כדי להפוך את העבודה מהבית לסטארט אפ? הכל במאמר שלפניכם.

עבודה מהבית היא כנראה לא אופנה חולפת אלא אופן עבודה שהולך להשאר איתנו לעוד זמן רב. זה בהחלט שונה מלעבוד בסביבה עסקית ומקצועית ויש לכך יתרונות, אבל גם חסרונות. היכרות מעמיקה עם המשמעויות של עבודה מהבית כמו גם היערכות ראויה וניהול נכון יבטיחו לכם הצלחה ושגשוג. איך עושים את זה?

סביבה ותנועה- עבודה מהבית

כדי להצליח עם עבודה מהבית חשוב להקפיד עד שני עקרונות בגדול- הסביבה ותנועה.

סביבה כוללת מכלול של אלמנטים, אלה מתייחסים הן לסביבה המיידית של העבודה בבית לרבות חדר העבודה או פינת העבודה, לא משנה איפה היא ממוקמת. המרחב שבו היא ממוקמת. כמות האור והתאורה, שליטה על הטמפרטורה, שולחן העבודה, נוחות כסא או המשענת עמה עובדים, איכות החמצן, צמחייה בסביבה ועוד דברים כמו הסביבה שמזימה את העסק מבחינת לקוחות, או את העבודה מבחינת מעסיק ו/או מעסיקים. זאת אומרת- לוח דרושים טוב ויעיל שבעזרתו ניתן לאתר ספקי עבודה ולאפשר זרם של הצעות אטרקטיביות כל הזמן באופן שיעניק ביטחון, ניידות ופרספקטיבה של צמיחה.

תנועה היא ההיבט השני וגם לו יש כמה היבטים. ראשית ולפני הכל, התנועה הפיזית היא שורש הבריאות שלנו. יכול שבמשרד יש קטליזטורים רבים יותר ויש תנועה טבעית כמו לארוחת הצהריים, לפגישות ולסידורי עבודה שנעלמו ברגע שעברנו לעבוד מהבית ולנהל פגישות מהזום, בפרט עם הסגר והבידוד. התנועה אחראית על החיים, הבריאות, הריכוז וטיב ואיכות העבודה המתבצעת. מאחר וחלק גדול מהתנועה הטבעית במשרד נחתך חשוב מאד להקפיד על ביצוע תנועה פיזית יזומה כמו לקום מהכסא כל שעה, לצאת מהבית כדי להתאוורר מדי פעם וכן הלאה.

התנועה חשובה גם במונחים של עשייה, גיוון, התרחבות, הגדלה של אחריות, שכר יותר גבוה, יצירת קשרים איכותיים יותר שיכולים להעניק ערך מוסף משמעותי יותר ובעצם הקפדה על תנועה קדימה. דבר ידוע הוא שהתנועה מתקיימת תמיד, ואם אנחנו לא הולכים קדימה, אנחנו הולכים אחורה בהכרח, לכן חשוב מאד להתמיד על כיוון וכוונון התנועה לכיוון הנכון והרצוי עבורכם על מנת להפיק את המקסימום מההזדמנות שנפתחה בלעבוד מהבית.

התנהלות וניהול עצמי נכונים יאפשרו לכם להפיק הרבה מאד מהסדר שכזה הן בהיבט המקצועי, הן בהיבט התעסוקתי והעסקי והן בהיבטים האישיים של החיים.

כתבות נוספות

מכונת כביסה

השכרת מכונת כביסה: כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים

יציאה למסע של השכרת מכונת כביסה אולי נראית פשוטה במבט ראשון, אבל יש עומק מפתיע בנוחות המודרנית הזו שראוי למבט מקרוב. קשה להתעלם מהפיתוי של חופש מהתחייבויות ארוכות טווח ומעלויות רכישה מראש, במיוחד כאשר אורח החיים שלך דורש גמישות. בין אם אתם מנווטים בין סידורי מגורים זמניים, שוקלים ניהול בית חסכוני או פשוט בוחנים דרכים חדשות לייעול מטלות היומיום, השכרת מכונת כביסה יכולה להיות התשובה המעשית לחידת הכביסה שלכם.